poniedziałek, 30 marca 2020

Książka naszym przyjacielem.


Kochani w tym tygodniu zaczynamy nowy temat, najpierw zagadka:

Z niej w szkole i w domu,
nauczysz się wiele.
Szanuj ją i kochaj,
jest twym przyjacielem. ( książka)

Zestaw książek Książki wagę kilogramy 30 kg hurt - 6951427752 ...
W tym tygodniu będziemy wzbogacać wiedzę o książkach :)

Posłuchaj wiersza:


Wiersz pt: „Ja jestem książka" T. Kubiak

Ja jestem książka,
twój przyjaciel szczery.
Na moich kartkach
rysunki, litery.
Na tych rysunkach pola, ptaki rzeki,
kwiaty sprzed domu
 i księżyc daleki.
   
Ja jestem książka, twój przyjaciel mądry.
Ja cię prowadzę przez morza i lądy.
Wędruję z tobą w świat,
krajem wśród Wisły,
lasem zielonym
i polem złocistym.

Uczę cię szukać
na stawie łabędzi.
pod świerkiem szyszek,
pod dębem żołędzi. 

 Spróbuj odpowiedzieć na pytania:
1. Czego można się dowiedzieć z książek?
2. Dlaczego książkę można nazwać przyjacielem?
3. Jak należy dbać o książki?
 Zachęcamy Was do zrobienia podanej karty pracy:

 link : karta pracy - Książka


 Zachęcamy Was również do utrwalania poznanych liter, dzisiaj " Litera B"

 link karta pracy - litra B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz