środa, 10 czerwca 2020

Religia


10. 06. 2020 r. 
GRUPA VI


Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.

Kochane dzieci, przed nami bardzo ważna uroczystość. Jutro będziemy uwielbiać Pana Jezusa, który pozostał z nami w Najświętszym Sakramencie i wychodzi na ulice miast i wiejskie drogi. Dlatego przyozdabiamy ulice i domy, dzieci sypią kwiaty na drogę, którą przechodzi procesja. Chcemy przez to powiedzieć Panu Jezusowi że Go kochamy i zapraszamy do siebie. Obejrzyj film o tym wydarzeniu. https://www.youtube.com/watch?v=sBAvzHfxB_w&feature=emb_logo
Zadanie dla chętnych: Wykonaj emblemat na Boże Ciało. Propozycja: https://www.malygosc.pl/doc/3148997.Jak-przygoto-wac-dekoracje-na-Boze-Cialo
Pan Jezus powiedział do ludzi, że kiedyś wszyscy staną przed Nim. Do tych, którzy pamiętali o Jego słowach: "Bądźcie dobrymi, jak dobry jest wasz Ojciec - Bóg", Jezus powie: "Pójdźcie błogosławieni Ojca mojego, bo byłem głodny, a daliście Mi jeść; byłem spragniony, a daliście Mi pić; byłem chory, a odwiedziliście Mnie”. Czyniąc dobro innym okazujemy miłość Panu Jezusowi, który chce być obecny w naszym życiu. Obejrzyj bajkę:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz