środa, 22 kwietnia 2020

Piosenka - "Moja planeta"

Na początek mamy dla Was ćwiczenie rozwijające Waszą spostrzegawczość wzrokową.
Spróbujcie na zamieszczonych ilustracjach odnaleźć plastikową butelkę.

Wskażcie ją palcem na ekranie.

1.
2. 
3.



Zachęcamy do zapoznana się z piosenką
 "Moja Planeta"





1. Moja planeta jest całkiem nie z tej ziemi
Moja planeta nie ma ceny

Moja planeta jest rano niewyspana
Moja planeta jest tam gdzie Ty i mama.
Moja planeta nie spadła tu z księżyca
Moja planeta to tajemnica
Moja planeta raz zimna raz przegrzana
Moja planeta jest tam gdzie Ty i mama.

Ref. SOS - to Ziemia woła ludzi
Jutro tlen już trudniej będzie zbudzić
SOS - ratujmy siebie sami
SOS - do siebie wysyłamy

2. Moja planeta miłości się nie boi
Moja planeta broń rozbroi
Moja planeta zna dobre obyczaje
Moja planeta nam wszystkim dłoń podaje

Ref. SOS - to Ziemia woła ludzi

Jutro tlen już trudniej będzie zbudzić

SOS - ratujmy siebie sami
SOS - do siebie wysyłamy




(SOS! SOS! SOS!)

3. Tak to prawda
Ziemia była cierpliwa
Ale teraz musi
Teraz musi być żywa

Ref. SOS - to Ziemia woła ludzi
Jutro tlen już trudniej będzie zbudzić

SOS - ratujmy siebie sami
SOS - do siebie wysyłamy x2

(SOS! SOS! SOS!)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz