wtorek, 26 maja 2020

Dzień Mamy





  
Kochani dzisiaj Święto Mamy i na pewno każdy z Was pamiętał o życzeniach, pamiętajcie także, żeby zrobić piękną laurkę dla swojej mamusi, na pewno bardzo się ucieszy.

 Moja Mamusia

Kocham Mamusię
dla niej mam kwiatki:
stokrotki, bratki,
lilie, bławatki.

Ile Mamusiu
gwiazdek na niebie,
tyle buziaków
ja mam dla ciebie.

Pełne miłości
moje serduszko,
Mamusiu droga
moja ty duszko.

Wszystkim powiedzieć
dzisiaj tu muszę,
jak mocno kocham
moją Mamusię.

Posłuchaj razem z mamą piosenki pt: " Jesteś mamo skarbem mym"




M jak mama
Wykonaj zadanie:


Wykonaj ćwiczenia z rodzicami:

1. Marsz - "Dzieci" maszerują unosząc kolana, "dorośli" idą na palcach. Na sygnał - zmiana ról.

2. Do mamy i taty - zabawa orientacyjno - porządkowa.
"Rodzice" stają na obwodzie koła w dużych odległościach od siebie. W rytm tamburyna "dzieci bawią się" - przemieszczają w podskokach wewnątrz koła. Na mocniejsze uderzenie tamburyna i hasło "do mamy i taty" stają przed "swoimi rodzicami".

3. Błoto - zabawa z elementem skrętu.
Dzieci ustawiają się w parach - najpierw "dziecko" w lekkim rozkroku (ręce na biodrach), za nim "rodzic" w większej odległości. "Dziecko" wpadło do "błota" i boi się poruszyć. Wykonuje skręty tułowia "szuka rodzica".

4. Kajakowy spływ - ćwiczenie z elementem skłonu.
Siad w rozkroku, jedno za drugim "rodzic, dziecko". "Dziecko" trzyma "rodzica" w pasie. Wspólnie pochylają się w tym samym rytmie równocześnie w przód i tył. "Rodzic" naśladuje ruchy wiosłem.

5. Rowery - zabawa wzmacniająca mięśnie brzucha i nóg.
W parach leżenie tyłem, stopy przylegają do siebie. Ręce wzdłuż tułowia. Równoczesne uniesienie nóg, naśladowanie jazdy na rowerze.

6. Ćwiczenie z elementem czworakowania.
"Rodzic" stoi w rozkroku, "dziecko" przechodzi na czworakach między nogami raz w jedną, raz w drugą stronę.

7. Gąsienica - ćwiczenie przeciw płaskostopiu.
"Rodzic i dziecko" widzą gąsienicę. Próbują iść tak jak ona (stopy przylegają do podłoża, podciąganie palców, przesuwanie stóp).

Wszystkim Mamusiom składamy serdeczne życzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz