poniedziałek, 25 maja 2020

Rodzina


Witajcie w nowym tygodniu. 
Czy wiecie dlaczego maj jest najpiękniejszym miesiącem w roku? Bo nasze kochane Mamy,  właśnie w maju obchodzą swoje święto! I właśnie w tym  tygodniu porozmawiamy sobie o… cudownych, najpiękniejszych, najukochańszych Mamusiach i naszej rodzinie. 
 Posłuchajcie wiersza: " Dwa słowa - Mama i Tata"

Dwa najpiękniejsze słowa świata
We wszystkich językach to Mama i Tata
Wypowiadane przez wszystkich ludzi
Czy to są mali, czy to są duzi

Bo Mamę, Tatę każdy z nas ma
I każdy te słowa magiczne zna
Mamusia, mamunia, mamcia czasami
Tatuś, tatulek, tatko kochany

Słodko się robi, gdy je wymawiamy
Samym mówieniem przyjemność sprawiamy
Bo to najbliższe sercu osoby
Czy to jest starszy, czy to jest młody

Ja wołam Mamo, Ty wołasz Mamo
Gdy mówisz Tato, jest tak samo
Te słowa krótkie, cudownie brzmią w uszach
Mama i Tato – me serce wzrusza.

 Kochani po wysłuchaniu wiersza, spróbujcie dokończyć zdania:

Moja mama jest......
Moja mama lubi .....
Moja mama nie lubi......
Mój tata jest......
Mój tata lubi........
Mój tata nie lubi......
Z moimi rodzicami najbardziej lubię........
Moi rodzice lubią, gdy ja.....

 Pamiętacie tą piosenkę? " Moja wesoła rodzinka" posłuchajcie i spróbujcie zaśpiewać:


Zadania dla Was:


 Wytnij puzzle i przyklej na kartkę:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz