środa, 27 maja 2020

Najlepsza drużyna to moja rodzina

Kochani zachęcamy Was dzisiaj do rodzinnego śpiewania. Spróbujcie razem z mamą, tatą i rodzeństwem nauczyć się piosenki.


Posłuchajcie:


Piosenka pt: " Piosenka o rodzinie"


Najlepsza drużyna to moja rodzina 2x

Do ludzi możesz po rozum pójść
Ale do mamy pójdziesz po serce
Tata nauczy by nie podstawiać nóg
Dziadek nauczy jak podawać ręce

Najlepsza drużyna to moja rodzina 2x

Gdy będzie trzeba obroni Cię brat
W rodzinie siła każdy to powie
I jeszcze babcia, wie o tym świat,
Ostatni ratunek, nasze pogotowie

Najlepsza drużyna to moja rodzina 2x
Kiedy kłopoty ogromne są
I wątpliwości w głowie same
Twoja rodzina  i rodzinny dom
To wyspa odpowiedzi na pytań oceanie.

Najlepsza drużyna to moja rodzina 2x

"Nazwy członków rodziny"- dokończ zdania:
Mama mojej mamy lub taty to .....( babcia)
Tata mojej mama lub taty to ......( dziadek)
Siostra mojej mamy lub taty to..... ( ciocia)
Brat mojej mamy lub taty to ......( wujek)
Mama mojej babci lub dziadka to...... ( prababcia)
Tata mojej babci lub dziadka to ......( pradziadek)

Zachęcamy Was do wykonania zadań w książce "Hop do góry "
część 5 - "Moja mama czarodziejka" str 26, 27, 28 , 29



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz